UNderbar DAG!!

Hannah

1.Vilka affärer shoppar du mest i när det gäller kläder ? ;)<33
2.Gillar du paj ? xd<3333 (L)
Love you bby !<333(L)

svar:

1. ja du?... Jaa det är olika.

Men jag gilar JC jätte mycket! Och så JORD men någoin speciell är det inte..

2. Ja hannah jag gillar PAJ xD

HANNAH ÄLSKAR DIG MERA MIN SÖTNOWWZZ!!<

Juliana:

1.vad är det roligaste du har gjort????
2.vilken sport gillar du förutom ridning???
3.vilken är din favorit färg???

Svar:

1, Jag vet inte har gjort mycket roliga saker i mitt liv..

Jag är mycket med kompisar så det är lixom ingen speciellt kul??..

Haha men det är alltid lika kul att vara med ALLA

speciellt idag. Var det shiit kul asså! xD

3. jag har många favvo färger men jag gillar speciellt Rosa!! Och lila xD

<33

 

vilket vackert väder det är idag va?

//olivia<33

 

Haha Olivia Ja du idag är det är varmt 31/5

 

Fillippa:

haha,mriktigt ihåg? xD

en 55cm är väl inte så långt;)
grattis i förskott igen;)

Vad är ditt högsta du har har hoppat?:)
Oj kanske inte kommer på så mycket;)
hehehe:)

Svar: Ja du 55 cm ee är inte så mycket..

men mycket för nybörjare..

Men inte för mig..

Det högsta jag hoppat ät ungefär

1 m och 20 cm elr nåt??

Hoppas ni gillar svaren..
Men om ni undrar mera ut över det så bara säg till.
Det är bara att säga till LOVAR att snacka mera om det xD
okey nu var det KLART!
Men nu ska jag snacka om GALNA DAGEN!!!

Okey först var det skola då?...
Ja och sen var det dags att få klasserna:

Min NYA klass:





 Emma Andersson





Viktor Andreasson





Axel berntsson





Maria brunbäck





Hampus bäcklund





Emil Edvardsson





Rasmus Elton





Martin evertsson






Axel gustavsson



Evelina Hållden





Emma jakobsson





Axel jossefson





Kristina Keczan





Cornelia Krusell





Philip Krusell





David lindström





Sara miakhil





Jakob olofsson





Sten Olsson





Emma Parkborn





Josephine Pennborn





fillippa Pettersson





Lisa rydberg





Olivia Strömquist



Mathilda Edman


OKEJ  inte helt nöjd....
Ville gå med Hannah, Annie och EVE!!!@ (evelina)
Okej men asså nu ska jag inte klaga kan jag inte helr!
Så jäkla glad att jag kom med
Mina brudar
Mathilda Edman
Fillippa Pettersson
Lisa Rydberg
Olivia Strömpvist
Men jag menar vill juh gå med andra med :/
men men kan inte klaga ..
men om ni in var i klassen brudar skulle jag INTE klara mig!!
Okey men jag menar tyyp ÄLSKAR Hannah!!
vi ee riktigt BRA VÄNNER!!!!!
Hon ee som en syster för mig!!
Hannah vill att du ska veta det!!
ÄLSKAR DIG:



Annie också en mycket BRA kompis!!<333
Love till dig med!!!!
love till alla mina sötnowzzar!
Men nu kan jag bara säga ut det!!
Jag ee tsm med...
William...
alla ni kanske inte vet vem det är??
men var juh med dom idag.
och hade bara bäst!!
Hade shiit kul aså...
Först skulle vi hem och äta.
följde med Lisa hem då..
bor så långt från skolan..
men så sen skulle dom efter alla hade ätit
William hemma hos Vilhelm?
Tror jag elr jag vet inte
Aja shit samma men sen skulle vi mötas vid skolan när dom va klara
Sen så gick vi dit..
Men sen så gick vi ner till NYA BADSTRANDE
Killarna skulle bada :-)
Själv kände jag INTE för det
SÅ dom bada..
Inte snabbt idå...
nepp sen kom lite andra killar..
SEn efter ett galenskap..
Så skulle Lisa hem.. Så vi börja dra hem..
Men tog sin lilla tid..
men men HADE SJUKT KUL DAG ASÅ!!
TACK NI SOM GJORDE DAGEN SÅ HIMLA BÄST!!
PÅ Torsdag gör vi om det med mera GALENSKAP från William och Vilhelm
Så jag och Lisa får skratta upp oss. ;-)
Haha Men nu bloggar jag senare MEN NU VET ATT JAG ÄLSKAR ER!!!
LOVE YA ALL!!
BLOGGAR LATER ON!<33

     
MEN BBY:SAR
ÄLSKAR ER!
// Josephine


Kommentarer
Postat av: Hannah

ÄLSKAR DIG MED BBY !!!<3333 (L)

2010-05-31 @ 18:53:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0