J A G B L O G G A R ! ! !

Aaa förlåt mig, jag har lixom inte haft tid att blogga och så!
men men nu ee ingen av mamma elr L-a hemma så jag ska passa på :D
Okej idag har det vart chill, uppe med tuppen för mig!?... Nej skulle inte tro det
vakna av att John ropa
- Pinpin kolla min frisyr. (Han hade duschat så han gjorde något shit?
Somna om sen kom min låssas-pappa in i rummet och tog upp persienen (stavningen)
och då vra klockan 11.45! Lixom jag ville följa med till affären för att köpa godis så det fick bli STRESS!!
Hata stress ett av det värsta jag vet!..

men såp såg jag en kommentar jag hade fått också:

Anonym om Nu bloggar jag josephine:
din riktiga pappa håller du inte kontakten med honom?:O

Svar: Nej det har jag inte.. Jag trivs inte i hans sällskap och jag har det bättre än bäst
med mamma och john och låssas pappa L-a!
MIn riktiga pappa pratar jag inte helst om menmen får la bli det nu.
han har sin tjej dom har ett litet hus i Filippinerna vad ska jag med han till?
L-a han ee som min pappa!

Okej det var det!.
Idag kanske Fillippa ska sova här
elr jag sover hos Fillippa vi skulle se på det ;-)
Saknar verkligen dig gmn!(L)(L)


Gjorde den bara till dig, för att visa min kärlek hur mycke jag älskar dig!







okej jag kör lite hissar och dissar då..:

Josephine hissar (Y):

* Fillippa Pettersson
* Nya kläder
* Min familj klart!
* Godis

Josephine dissar (N):

* Värdret ee inte Perfekt! :@
* Att William ee ute med båten och inte ee här hos mig :'(
* Mina söta skor som håller på att SKAVA!:@ :@


Hade inte så mycke att dissa och hissa men men,

okej händer idag då??
Bästa låten ee fortfarande (L) Airplanes (L)
fast det börjar bli (L) Mohombi - Bumpy Ride (L)




Jag har klippt mig .. :-D


Okej Josephine idag:
har på sig en klänning   (DEN!!)
och i håret har jag hår spänne

Gjort idag:
handlat godis
ätit godis

Händer idag:
kanske Fillippa senare
Äta maaat


Asså nu kommer jag skriva vad jag vill och vad jag har lust med!
Jag kommer inte bry mig om vad ni tycker men ni får kommetera om vad ni tycker om det och så :D


okej tänkte snacka om min kärlek och så
jag ee verkligen lycklig!.

Familj, vänner och Kärlek
Jag ee juh tsm med William (L)
Älskar han och har verkligen inte älskat någon så mycke som jag älskar han!
asså klart familjen ligger först och så, men mina vänner ee mitt liv utan dom ingen mig
William älskar jag (L)
och jag vet inte hur jag ska förklara hur mycke?!
Hästar ee  också mitt   l i v!
Men jag menar jag trivs alltid i stall och när jag sitter på en häst känns det som
hela världen blir lugn! lixom man fokuserar sig på hästen och sig själv!
jag har alltid lite smail på munnen när jag ee i stallet elr på en häst ♥♥
jag älskar också att kolla på dom! men jag hatar "trav" ett jäkla spel på hästar :'/
aja över till min kärlek till William jag ee verkligen trygg hos han, jag kan vara mig själv när jag ee med han och så..
kanske kan bli lite snack och så mellan oss,m folk snackar så jäkla mycke shiit nu för tiden, :'(
Speciellt mycke om mig och William, ni förstör för oss bara så ni vet det .... :@
Men nu ee allt bra mellan oss och så :-)
bara ni som snackar shiit lägg av med det! Ni ställer bara till det!

okej nu har ni fått lite och läsa :D
ett inlägg kommer sen
LOVAR ER
Puss och hej

Kommentarer
Postat av: anonym

Heej josephine:D Du vet vem jag är, och jag vet vem du är, men jag tänker inte säga det här:D

iaf, din blogg är grym, så fortsätt som du gör:)

Har typ precis startat min egna blogg, men din är asfin!(L)

2010-07-19 @ 09:54:43
URL: http://oooomg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0